رفتن به محتوای اصلی
اداره کل حسابرسی و امور مجامع
۱۴ خرداد, ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۹

بوستان‌های منطقه یک آماده میزبانی زائران ۱۴ و ۱۵ خرداد

مطلب بدون عنوان 1319
همزمان با سال‌روز ارتحال معمار کبیر انقلاب شهرداری منطقه یک آماده میزبانی زائرین و مسافرین در سطح بوستان‌ها و پارکسوار امیرکبیر است.

به گزارش واحد خبر شهرداری منطقه یک، مجید محمدرضاخانی، مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت : هرساله با نزدیک شدن به ایام ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی دل‌های همه عاشقان امام خمینی(ره) در سراسر کشور به شوق زیارت حرم مطهر ایشان می‌تپد تا دیگر بار علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های امام با رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کنند.
وی افزود: با توجه به موقعیت منطقه یک و دسترسی به انتهای بلوار سردار شهید قاسم سلیمانی و بزرگراه امام علی(ع) که بار ترافیکی تردد مسافرین و زائرین را به همراه دارد،  شاهد حضور زائران و مسافران در بوستان‌های سطح منطقه هستیم.
وی افزود: به همین منظور در بوستان‌های در مسیر تردد بصورت ویژه آمادگی اسکان موقت و خدمات‌رسانی ایجاد شده است. همچنین پارکسوار امیر کبیر جهت استقرار خودروهای سنگین که ممنوعیت تردد در سطح شهر را دارند، آماده‌سازی شده است.
مدیر منطقه یک شهرداری قم با  بیان اهمیت ترویج جایگاه ویژه امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی در خلق این حرکت  عظیم اظهار داشت: اطلاع‌رسانی و فضاسازی در خصوص این ایام در ورودی و خروجی‌های منطقه به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته شده است.


https://qom.ir/gUNl